Monday, February 15, 2010

.Girls Night Out.

Lepas jer balik dari kenduri kawin teacher aku, punya la penat...rasa macam nak tido jer, tp sebab terlampau penat, nak tido pun susah. Malam tu pulak aku and kawan kawan aku keluar makan ka luar coz aku dok sorang sorang kat rumah malam semala, So diorang la teman aku. Ingat nak pi makan jer, tapi lepas tu pegi jalan jalan tangkap gambar. Tapi tak banyak sangat gambar yang menarik.













0 comments: