Sunday, March 7, 2010

.Burning day at Bukit Cerakah.

Semalm lepas jer habis demo kat lab, aku dengan kawan kawan aku plus kak aku pergi la bukit cerakah. Bukan nak pi jalan jalan sebenarnya, tapi nak tengok tempat untuk family day fakulti aku nanti.

Tak pernah dibuat orang pergi bukit cerakah pukul 12.15, tapi tu la yang kami buat..Cuaca memang tak payah cerita la sekarang ni, panas giler!!! Aku yang selalu pakai sweater ni pun sampai tak pakai sweater. Time kat sana plak, aku ingat tempat dia kecik jer, tp bukan main besar..penat jalan..kalau tau aku dah naik basikal..huhu..

So, kami ada kat sana dari pukul 12 sampai la pukul 5 lebih..Banyak gak gambar yang aku capture even pergi sana bukan sampai sehari. Macam biasa, aku lupa charge bateri lagi and bateri habis. Luckily bateri tu habis lepas kami ambil last picture.

I can't upload all pictures right now, cause too many. So, these are some of the pictures. For the rest, i'll upload later..
























































0 comments: