Tuesday, March 23, 2010

.OPKIM at Gelang Patah, Johor. (Part 1)

Akhirnya aku berjaya jugak menghadiri opkim perdana yang telah diadakan di negeri Johor. Program ni ialah program khidmat masyarakat, tapi bukan kami yang anjurkan, semuanya budak business yang anjur, kami just join.

So, selama 3 hari kami telah berkampung di 20 parlimen seluruh negeri Johor. Tapi aku tak la pergi semua 20 parlimen, Budak dental just pergi 6 parlimen jer kalau tak silap aku. So, aku telah dihantar ke parlimen Gelang Patah bagi menjayakan aktiviti tu.

So, far...Ok la aktiviti, tapi honestly if fakulti aku sendiri yang anjur maybe lagi seronok. Whatever cerita yang digembar gemburkan, aku macam biasa still dengan kamera aku menangkap gambar.

Gambar sangat banyak and aku tak boleh upload sekali gus..so this is just part one of this programme, The remaining pictures i'll upload later cause i'm quite busy rite now.

p/s: Gambar tak berapa lawa, coz aku sangat malas and sangat busy..huhu


































































0 comments: