Wednesday, April 7, 2010

.Sky Trex Adventure (Part 1).

Hari sabtu baru baru ni aku telah berpeluang merasai aktiviti yang sangat bes and mencabar dekat Bukit Cerakah..Haha..aku pun tak tau la dalam bulan ni and bulan lepas dah berapa kali aku pergi bukit cerakah. Dari tak pernah pergi, sampai berkali kali aku tengok Bukit Cerakah tu.

Tapi, walaupun pergi tempat yang sama berulang kali, lain aktiviti yang aku lakukan pada setiap kali aku berada di sana. Dalam banyak banyak aktiviti, sky trex is the best!!

I like adventure and memang tak rugi bayar RM 45 tu. Rasa berbaloi and sangat seronok. Aku pergi sana dengan my twin, my seniors (k.shu, k.syak, k.yus, yan and k.bel), patient k.shu (Aliyah - without her, sampai bila pun tak merasa kot) and Aliyah big brother (Bro Muiz - He was the only guy in our group. He knows a lot and it was nice to have him with all those girls)

So ketiggian flying fox tu memang sangat tinggi. Diorang cakap dalam 10 meter. Mau tengok bawah memang gerun arr..

As usual, i took pictures but something happen there. My lens cap drop while I'm trying to close the lens. Habis hilang mood nak tangkap gambar coz asyik dok pikir pasal dat thing. So, pictures not so nice and plus i was exhausted with the task, but i hope u enjoyed seeing the pictures.

Owh, btw..at the end I found the lens cap balik. Thanks to everyone..

p/s: this some of the pictures. The rest i'll upload later and for flying fox also later~


























































0 comments: