Wednesday, June 16, 2010

.Ladang Tebu, Chuping.

At last!!! Dah lama aku nak pergi tangkap gambar kat ladang tebu ni.. Akhirnya dapat jugak amik some shot. Tapi timing, memang silap besar la.. Pergi tengah hari buta and sangat panas! So, tak banyak gambar yang dapat nak tangkap coz memang sangat panas..

Tapi, apa apa pun, memang cantik pemandangan kat sana. Kalau boleh, one day nak pergi lagi tapi time petang, so redup sikit and boleh amik lagi banyak shot!!!

So, semalam aku memang keluar jer. Start dengan pegi padang besar then pergi chuping. Lepas tu pegi gua cenderawasih aka gua sami. Kat sini pun ingat nak amik banyak shot tapi, sekumpulan beruk telak menspoilkan aku punya rancangan. So, kami pun berambus dari situ and pegi ke pengkalan asam. Sampai situ plak, hujan turun..so, tak bleh nak tangkap banyak gambar..So, kami pun bercadang untuk pulang.

Dalam perjalanan pulang, nampak ada event kat dewan warisan. so, stop jap..tgk2 sket then berambus balik!!























































0 comments: