Friday, July 2, 2010

.My Kampung.

Ok, kenapa aku bagi tajuk ni???Hari ni aku punya post bukan pasal gambar sangat, tp memang ada gambar pun..hehe..
Well apa kena mengena "My Kampung" dengan post aku ni??
Sebenarnya, aku telah mencuba nasib dengan menghantar gambar yang aku tangkap baru baru ni ke canon camera (malaysia) in facebook..
Well aku saja saja nak try tengok kot kot la gambar aku terpilih..Ye la, aku kan pakai camera beginner je..So aku tak menaruh harapan tinggi sangat..
Tapi, hari ni memang aku sangat sangat hepi sebab gambar aku terpilih!!!
Aku memang tak tau yang gambar aku terpilih. Aku tau pun bila ada orang comment dalam blog aku ni..
Aku sangat teruja!!! Well this is my first picture that i sent for a competition..
Thanks a lot canon!
Click on the link below

My Kampung

0 comments: