Sunday, July 11, 2010

.Photobook.

Ok, post aku kali ni aku nak citer pasal photo book..aku memang dah lama minat nak buat benda ni sambil sambil nak menjinakkan diri dalam wedding photography.

So, sebagai langkah permulaan, aku try buat satu photobook untuk my friend..Hasilnya, memang SUPERB!!!!

Berbaloi dengan harga, kualiti sangat bagus and aku bercadang untuk terus menggunakan syarikat yang sama di masa depan.

Selama ni, aku asyik tangkap gambar tapi jarang nak cuci gambar, Ye la, dah nama pun kamera digital, so save je dalam pc. Tapi sekarang, aku nak tgk hasilnya di atas kertas and aku amat berpuas hati...

So, sesapa rasa nak aku amik gambar and buat korang punya personal photobook u're mst welcome..Harga semua boleh deal nanti..Tapi korang mesti ingat, aku just beginner, so jangan expect terlalu tinggi..

Apa apa pun enjoy this photobook story...














0 comments: