Monday, July 19, 2010

.Studio Kecil 2.

Akhirnya, cita cita aku untuk membeli speedlite tercapai.. Walaupun aku tak dapat canon punya speedlite, nissin pun jadilah..

So, aku telah memiliki nissin Di622..Even tak semahal canon, tp aku suka dengan resultnya..Memang best!! Ni lah lighting yang aku cari cari selama ni..

Aku memang puas hati dengan hasil gambar daripada speedlite ni.. Senang nak guna and tak banyak sangat function..

Aku siap beli rechargeable bateri sebab aku fikir untuk masa depan..Kalau beli bateri AA biasa, nanti nak kena beli baru bila dah habis energy..So, baik aku beli yang rechargeable..Harga not bad la dengan kemampuan bateri tu..Kalau guna bateri biasa, dalam 40 shots dah kena tukar bateri baru..

So, kat bawah ni aku display result for first time guna speedlite and aku baru tahu, berat jugak kamera bila tambah speedlite..huhu..






0 comments: