Tuesday, August 31, 2010

.Malam di Uitm.

Ok, first of all, Happy Independence Day Malaysia!!!

Plan aku malam semalam nak pergi tangkap gambar dengan my friend (nur Awanis) kat canselari. Aku nak pergi situ sebab in my opinion, tak dak orang..Ye la semua orang nak pegi tgk bunga api kot..Tapi jangkaan aku meleset, rupa rupanya ada konvoi budak electrical kat situ. Diorang start konvoi kat canselari..

Aku dengan kawan aku tersekat kat situ. Dah la kami dua orang ja perempuan, yang lain semua lelaki. Tapi, nasib baik la patient ortho aku ada. Dia yang telah menyelamatkan keadaan.

So, tak banyak gambar yang aku dapat tangkap..huhu...




DPP_00011

DPP_00012

DPP_00013

DPP_00016

DPP_00018

4 comments:

dark August 31, 2010 at 2:04 PM  

men shutter slow la nie??....heheh=)

pleased to be honourable August 31, 2010 at 4:26 PM  

slow jugak la..
tp guna manual mode..
no shutter priority...

dark September 3, 2010 at 12:03 AM  

mmmmm..klu manual mode, no shutter priority??..waaaaa...1st tyme dgr...then, main ngn f point ker?

pleased to be honourable November 26, 2010 at 12:31 PM  

i mean i dun use shutter priority mode...
but i adjust my shutter...