Sunday, August 1, 2010

.Sparks of Asia.

Penat!!! Itu lah yang mampu aku ucapkan sekarang...Macam macam aktivit yang berlangsung dalam masa terdekat ni..And semua memerlukan aku untuk menangkap gambar..

So, the latest one is my dinner that was held at SACC Convention Centre on 31th of July. Dinner kali ni bertemakan "Sparks of Asia"...So, semua orang mengenakan pakaian yang bertemakan asia. Tapi aku tetap dgn style aku, tp ada korean style sket le..:P

Malam tu memang meriah, tapi ada ketidakpuasan hati sket la..Tapi aku malas nak perbesarkan kat sini..Gambar tak berapa menarik sangat and aku pun tak dak mood in taking picture that night because me myself wants to enjoy the dinner..But pass is pass...semua pun dah berlalu..

So, ini je yang termampu untuk aku sajikan buat tatapan pembaca blog aku. Sebarang komen dialu alukan..

p/s: Seperti biasa aku pilih tempat duduk dengan k.flo...:P