Thursday, September 2, 2010

.Snap 2.

Malam ni terasa nak amik gambar kat kolej aku pulak..Bukannya tak der kerja, tapi macam macam kerja nak kena buat..Cuma aku malas...Dengan mandarin punya test esok, sepatah haram tak baca lagi. Esok nak panggil patient untuk minor oral surgery tapi, tak habis baca lagi procedure. Esok nak pegi UKM tapi baju tak basuh lagi..Haish!!macam macam yang terjadi hari ni. At last aku buat apa yang aku suka, tangkap gambar..

Gambar ni aku amik disekitar kolej aku je..And obviously aku edit excessively some of the pictures..I know u all know just by seeing the picture..Aku saja nak try different colour tone..Nak tengok macam mana hasilnya. Aku suka colour yang more to 'lomo'..but sadly i'm having DSLR not a lomo camera. I decide to bought one, but maybe in the future..

So, enjoy the picture..

p/s: Terima kasih kepada senior aku - Kak syak and Kak yus kerana membenarkan gambar kasut diorang dipaparkan...:)

DPP_00011

DPP_00012

DPP_00014

DPP_00015

DPP_00016

DPP_00017

DPP_00018

DPP_00019

DPP_00020

DPP_00021

0 comments: